lördag, augusti 30, 2008

Liseberg. Igen.

Idag gick mamman och jag till Liseberg. Jag ville det. Här sitter jag i blåa flygplanet.

Jag fick flyga med först av alla när de öppnade. Kolla så högt upp jag är.

Vrrroooooooooooooom.

Sen stod jag och väntade på att åka stoooora bilen.

Jag har en ratt.

Den styrde jag på bilen.

Jag gillar om att köra bil.

Mamman fick åka med mig.

Här kör jag rally. Fast det var inte så roligt som förra veckan.

Mellanmål är bättre.

Och så slänger jag.

Jag och Mamman på Liseberg.

Vi tog båten.

Titta min bil. Den tog sönder.

Här sitter Mamman och jag.

I Drakbåten.

Jag har med mig flodhästen jag vann.

Här åker vi sista båten.

Alice i Underlandet.

Peter Pan.

Kejsarens nya kläder.

Askungen.

När vi går hem måste jag gå balansgång på stenar.

Jag gillar att gå balansgång.

Nu balanserar jag hem för att äta dodislöda.